Nieuw album Ronan Keating

(Alles Muziek) – Ronan Keating brengt binnenkort een nieuw album uit. De Ierse zanger maakte het nieuws vorige week bekend. ‘Fires’ is het eerste nieuwe studioalbum voor Ronan in zes jaar tijd.
Het album markeert een nieuwe fase voor het ex-Boyzone-lid, en een terugkeer naar de muziek waar hij het meest van houdt. “Het is weer terug naar onvervalste pop op dit album”, aldus Ronan. “Ik heb opnieuw samengewerkt met de mensen achter ‘Life Is A Rollercoaster’. Ik heb mijn beste gedaan om de sound precies goed te krijgen en kan niet wachten tot ik het aan iedereen kan laten horen.”

Voor het eerst sinds 2003 werkt Ronan op dit album samen met Greg Alexander en Nick Howells, die eerder zijn hits ‘Life Is A Rollercoaster’ en ‘Lovin’ Each Day’ schreven.

Sinds zijn eerste soloalbum twaalf jaar geleden heeft Ronan Keating meer dan 25 miljoen platen verkocht en scoorde hij meerdere nummer 1-hits en –albums. Naast zijn werk als zanger is hij jurylid bij de Australische versie van X Factor, ook maakte hij eerder dit jaar zijn acteerdebuut in de speelfilm ‘Goddess’.

Wat betreft Boyzone denken ze erover om de band weer bij elkaar te brengen voor het 20 jarig bestaan. Volgens een aantal bronnen is het redelijk zeker dat dit ook gaat gebeuren!

‘Fires’ komt op vrijdag 31 augustus uit en wordt voorafgegaan door de gelijknamige single.

8 gedachtes over “Nieuw album Ronan Keating

  1. Wendal

    Geweldig lied, doet mij denken aan loving each day, beetje tune erin! Hij is eindelijk weer terug van weggeweest en eindelijk een studio album.

  2. Judith

    Fires is een geweldig nummer! Krijg t niet uit m’n hoofd. Kan niet wachten het hele album te horen. Maaruh….Ex-Boyzone??? Ronan zit nog stees in Boyzone, dit is alleen nu weer even een solo project!

    1. vandiemensland

      Tsja ex-boyzone. Het nieuwsbericht komt vanuit Universal. Ik had via twitter ook al een reactie op het boyzone verhaal. Vandaar de extra boyzone noot onderaan.

  3. Mirjam

    Heerlijk, de oude Ronan is weer terug. We hebben er lang op moeten wachten, maar dit is hoe ik Ronan het liefst zie en hoor. Top!

Plaats een reactie