‘André Hazes Live In Concert 1984’ voor het eerst op dvd

Hazes(Alles Muziek) – Afgelopen vrijdag verscheen ‘Hazes Zingt Hazes’, een 2CD-verzamelalbum met als bonus een dvd van de nooit eerder uitgebrachte show ‘André Hazes Live In Concert ’84’. Hierin zien we André Hazes op zijn best in een uitverkocht Ahoy’, begeleid door het VARA tv-orkest onder leiding van Harry van Hoof.

André Hazes was enorm populair in het begin van de jaren tachtig. Zijn concerten werden goed ontvangen en zijn nog altijd zeer geliefd. Volgens fans bevat het concert uit 1984 in Ahoy’ één van de mooiste versies van ‘Blijf Bij Mij’ die de zanger ooit live heeft uitgevoerd. Naast ‘Blijf Bij Mij’ staan ‘Voor Mij Geen Slingers Aan De Wand’, ‘Zij Gelooft In Mij’, ‘Ik Meen ‘t’ en vele andere nummers op de dvd. De twee cd’s bevatten talloze hits uit het uitgebreide oeuvre van André Hazes: van ‘Come Prima’ tot ‘De Vlieger’ en van ‘’t Rode Licht’ tot ‘Zij Gelooft In Mij’.

De cd kan je uiteraardhier aanschaffen.

Geef een reactie

