Marco Borsato brengt ‘Muziek’ uit

Borsato Muziek(Alles Muziek) – Vandaag beleeft de nieuwe single van Marco Borsato zijn première op de Nederlandse radio. Marco is te gast bij zowel 3FM, Radio2, Radio538, 100% NL als Q Music om zijn nieuwe single te laten horen. Het nieuwe nummer heet ‘Muziek’ en is de voorloper van zijn nieuwe album ‘Duizend Spiegels’, dat op vrijdag 22 november uitkomt.

Op ‘Muziek’ is ook zijn collega en mede-coach van The Voice Ali B te horen. De single zelf is ook fysiek te koop via bol.com

Marco: “De titel van mijn nieuwe single is Muziek en geeft precies aan waar ik nu sta en wat voor betekenis muziek heeft op mij en velen met mij. Op muziek kun je meeliften, het kan je pakken en meesleuren, je troosten, inspireren, steunen, enthousiasmeren… Ik heb zelf gezien hoe de kracht van muziek op diverse continenten werkt. Maar alles wat ik meemaak, alles wat belangrijk voor mij is vindt altijd zijn weg terug in mijn muziek. Daar is deze nieuwe single een mooi voorbeeld van! Muziek is een single waar ik trots op ben, een single die de persoon Marco weergeeft en dat waar ik in en met mijn muziek voor sta!

Marco Borsato’s nieuwe album is de opvolger van ‘Dromen Durven Delen’ uit 2010. Dat album, met daarop onder andere de hits ‘Schouder Aan Schouder’ en ‘Waterkant’, stond vijf weken op nummer 1 in de Nederlandse albumlijst en is viervoudig platina.

Daarna volgden nog de ‘3Dimensies Live’-cd en dvd en ‘#1’, het dubbelalbum met al zijn nummer 1-hits en favorieten van de fans.

Geef een reactie

