John Mayer brengt op 18 juni zijn nieuwe single Paperdoll uit

Mayer is Back(Alles Muziek) – De Amerikaanse singer-songwriter en gitarist John Mayer heeft een preview vrijgegeven van zijn nieuwe single! Het nummer heet Paper Doll en de release van deze single staat gepland op 18 juni.

De song komt op zijn dit jaar te verschijnen zesde studio album die later deze zomer wordt verwacht. Daarmee wordt het de opvolger van het nummer 1 hit album Born And Raised uit 2012. “Niet zomaar een Born and Raised ‘Plus’ ” zoals John zelf noemt, “maar een geheel nieuw album met nieuwe nummer!”

John Mayer heeft zijn huidige tour vernoemt naar het album Born and Raised en op 22 oktober komt hij naar Ziggodome. Dit concert is inmiddels geheel uitverkocht!

Deze tour stond al een stuk eerder gepland, maar vanwege nieuwe keelproblemen moest hij de tour verplaatsen. Na een uiteindelijk geslaagde medische ingreep verklaarde John: “Het grootste geschenk dat ik heb gekregen is de mogelijkheid om opnieuw te kunnen optreden. Ik verloor mijn hoop, maar toen bleek dat ik zou herstellen, durfde ik weer te dromen en besefte ik dat ik een tweede kans zou krijgen op een nieuw leven en dat ik weer voor mijn fans zou kunnen performen. Twee keer komen mijn dromen uit. Dat is fantastisch.”

Geef een reactie

