Bericht van Ilse deLange

Hallo allemaal,

Vandaag is het eindelijk zover, mijn nieuwe plaats is uit!! Yesss!

Ik ben zo blij dat ik nu het resultaat van 74 dagen hard werken in de studio aan jullie kan laten horen. De opnames waren voor mij een spannende, maar ook een nieuwe ervaring. Voor het eerst heb ik mijn plaat opgenomen met mijn vertrouwde band met wie ik al jaren op de bühne sta. Daarnaast heb ik zelf achter de knoppen gezeten en ben ik verantwoordelijk voor de productie van ‘Eye of the Hurricane’. En dat maakt het extra spannend voor mij om jullie reacties te horen….

Ilse deLange

Geef een reactie

