Nieuwe single en album Robbie Williams

(Alles Muziek) – Dit najaar brengt Robbie Williams een nieuw studioalbum uit. Het album, dat de titel ‘Take The Crown’ draagt, komt op vrijdag 2 november uit. Williams: “Na de Take That-reünie – een pauze in mijn carrière die me op heel veel manieren nieuwe energie heeft gegeven – wilde ik terugkomen met een groots klinkend soloalbum. Mijn hoofdprioriteit was het schrijven van wat ik, en de rest van de wereld hopelijk ook, als hits beschouw. Ik heb er echt heel veel zin in.”

De eerste single van ‘Take The Crown’ is ‘Candy’, een zomers, upbeat nummer dat Williams samen schreef met Gary Barlow en dat volgens de 38-jarige popster in no time op papier stond.

Van het album komt ook een zeer beperkte oplage. deze oplage heeft de zogenoemde “Roar” hoes en zal alleen verkrijgbaar zijn in het hele begin.
Wil je dus deze unieke versie van de hoes dan moet je er 5 november vroeg bij zijn. Klik snel hier en bestel de “Roar” editie!

Bestel je liever de normale editie dan klik je hier! Door de cd aan te schaffen bij bol.com maak je kans op een Meet and Greet met Robbie Williams.

Tracklist:

1. Be A Boy
2. Gospel
3. Candy
4. Different
5. Shit On The Radio
6. All That I Want
7. Hunting For You
8. Into The Silence
9. Hey Wow
 Yeah Yeah
10. Not Like The Others
11. Losers (featuring Lissie)

En hier is dan de video van Candy. Mooie clip goed geregisseerd:

Geef een reactie

