Even Dansen 13 april Zwolle.

13 april aanstaande sta ik samen met Huub[G]oud in Even Dansen in Zwolle. Op deze avond speel ik de sidekick van Huub onder de naam DJ Vandiemensland! Deze naam is niet zomaar gekozen, onder deze naam ben ik namelijk te vinden op twitter.
Ik heb deze naam ooit gekozen omdat de band U2 hier een nummer over heeft geschreven en dit is (naar mijn mening) een van de betere nummers van U2.
Daarnaast is het ook de vroegere naam die de Europeanen gebruikten voor het eiland dat nu Tasmanië heet, een eilandstaat van Australië.  De Nederlander Abel Tasman was de ontdekker van het eiland, dat hij Anthoonij van Diemenslandt noemde.

Maar goed! Even terug naar Even Dansen. Op die avond zullen Huub en ik er een lekker 60’s/70’s avond van maken met de lekkerste muziek van die tijd. De avond begint om 22 uur en zal ergens rond een uurtje of 3 in de nacht eindigen. Dus gewoon 5 uur lang de lekkerste jaren 60 en 70 muziek!

Jullie zijn bij deze allen uitgenodigd om te komen!

Geef een reactie

