Django Django Django Django

Je hebt soms van die dagen dat je radio aan het luisteren bent en dan ineens een nummer hoort waarvan je denkt dat je een nieuwe single hoort van een bekend artiest.

Zo ook met het nummer “Default” van de band “Django Django”, toen ik het nummer voor het eerst hoorde dacht ik dat het de nieuwe single van “Franz Ferdinand” was. Ik wist namelijk dat “Franz Ferdinand” bezig is(was) met een nieuw album en bij het horen van dit nummer had ik een beetje de hoop op de eerste single.

Maar dat had ik (en velen met mij) helemaal verkeerd, het bleek de eerste single te zijn van een nieuwe Engelse band genaamd “Django Django”. Direct nieuwsgierig geworden naar de hele cd en deze was snel gevonden.

Heerlijke gitaarriffs en opvallend veel bij geluiden sieren het album, dit is zeker een band om in de gaten te houden. Volgens berichten in de Britse pers staat de band ook Live als een huis.
We zullen het zien als ze op 21 april op het festival Motel Mozaïque staan, een driedaags durend festival wat de nodige grote namen heeft weten te strikken.

Geef een reactie

