Prettige Kerstdagen met veel muziek.

20111224-213937.jpg

Ik wil jou als lezer van mijn blog allereerst hartelijk danken voor het lezen en voor het terug komen naar mijn blog.
Afgelopen jaar is een jaar geweest waarin veel is gebeurd op muziek nieuws. Zo had je het overlijden van bijvoorbeeld Amy Winhouse, maar ook de unieke concerten van Bob Dylan en Mark Knopfler.

En ook volgend jaar beloofd een mooi jaar te worden, concerten van grootheden (Bruce Springsteen/Pearl Jam) maar ook veel nieuwe releases staan op de planning. Teveel om op te noemen.

Ook zal ik volgend jaar iedere woensdag weer een concert doen op vechtdalFM waar jij als lezer op kan stemmen, iets wat het afgelopen half jaar zeer succesvol was. Dit zal volgend jaar nog specialer worden zelfs maar daar later meer over.

Voor nu wens ik jou een ontzettend goede kerst en een nog beter en gelukkig 2012.

Nogmaals bedankt.

Geef een reactie

