Extra concert voor Pearl Jam in Ziggo Dome.

Ik zat er helemaal klaar voor, 9.50 uur, om kaarten te kunnen bemachtigen voor Pearl Jam in het nieuwe Ziggo Dome.

Precies om 10 uur de melding: Het is druk u wordt terug gestuurd naar de homepage. Ik begon hem toen wel een beetje te knijpen.
Wat als ik nu geen kaarten kon krijgen? Zou er nog wel een tweede concert komen? Gelukkig kon ik na 5 minuten de kaarten kopen voor 26 juni en ik was blij!

5 meer minuten later kwam het eerste nieuws al naar buiten, concert op 26 juni uitverkocht, extra concert op 27 juni! Gelukkig voor de vele mensen die op twitter opriepen tot het opnieuw openen van de postkantoren, voorverkoophel, en heel veel andere verwensingen richting de verkopende maatschappij.

En nu is ook dit concert uitverkocht. Maar er is geen derde concert aangekondigd. Dus voor de mensen die geen kaartjes hebben maar toch graag naar Pearl Jam willen : probeer Rock Werchter ze staan er op vrijdag 29 juni!

Geef een reactie

