Kerstnummer van In-Flight Safety, gratis te downloaden

Een paar maanden geleden zag ik ze nog in Berlijn terwijl ik daar toevallig was. En nu heeft de band ook een kerstnummer. Blijkt dat deze al van 2010 is maar dat wist ik dus niet.

Het is een cover van de The Pogues hit Fairytale Of New York. Door een kleine poll op Facebook heeft de band besloten om het originele stuk van Kirsty MacColl te laten spelen door Jenn Grant. Het hele nummer is opgenomen in de eigen huizen van de heren.

Laat de kerst nu maar komen! Download het nummer hieronder.

Hieronder nog even de cd die ik eigenlijk direct bij het concert kocht en die lang op mijn telefoon heeft gestaan.

Geef een reactie

