Stem voor jou Radio 2 Top 2000

Normaal ben ik niet zo van de lijstjes en loop ik er liever hard voor weg dan dat ik ze moet maken. Echter voor de Top2000 maak ik ieder jaar graag een uitzondering.

Ook dit jaar heb ik weer mijn uiterste best gedaan om een lijstje te maken met nummers die ik graag draai. En omdat ik dit dan graag deel met jullie heb ik er zelfs een spotify lijst van gemaakt! Hoe mooi is dat, kan je gelijk de nummers horen.

Met dit bericht daag ik jullie dan ook uit om zelf een lijst te maken en de link naar de top200 site hieronder in de comments te zetten. Ik ben heel erg benieuwd waar mijn bezoekers naar luisteren!

Stem nu voor je eigen nummers!

Mijn lijst:
David Bowie – Ziggy Stardust
Dire Straits – Private investigations
Doors – Riders on the storm
Elton John – Daniel
Labi Siffre – (Something inside) So strong
Mark Knopfler & James Taylor – Sailing to Philadelphia
Peter Gabriel – Biko
REO Speedwagon – Keep on loving you
U2 – One
ZZ Top – Gimme all your lovin’
Live – Lightning crashes
Pearl Jam – Alive
New Radicals – You get what you give
R.E.M. – Shiny happy people
Kaiser Chiefs – Ruby
Hoobastank – The Reason
Train – Hey Soul Sister
SPin Doctors – Two Princess
Adele – I’ll Be Waitin

Geef een reactie

