Madonna Give me all your love gelekt?

Eerder stonden er alleen nog maar kleine fragmenten op het internet, echter lang duurde het niet voordat de volledige versie van ‘Give Me All Your Love‘ te vinden was.

Het nummer wat geproduceerd is door Martin Solveig bevat, ondanks eerdere berichten, niet de bijdrage van MIA. Als ik het goed hoor dan begin het nummer met Nicki Minaj die, meer schreeuwt dan, zingt : “L-U-V, MADONNA / Y-O-U, you wanna?” en daarna komt Madonna met het eerste couplet.

De verwachting is nog steeds dat Madonna het nummer ‘Give Me All Your Love‘ live ten gehore zal brengen samen met Nicki en MIA op de Super Bowl op 5 februari 2012.

Luister, zolang het duurt, hieronder het nummer.

Een gedachte over “Madonna Give me all your love gelekt?

  1. Pingback: Madonna’s nieuwe album en single « Alles Muziek

Geef een reactie

