Adele geopereerd aan stembanden.

De stembanden van Adele hebben door haar succes de laatste tijd veel te verduren gehad. In het voorjaar moest ze verplicht rust houden ivm een ontsteking aan haar strottenhoofd.
Toen ze daarna weer begon met zingen verloor ze haar stem en niet veel later werd er een bloeding op de stembanden ontdekt.
Iets anders dan onder het mes gaan zat er niet in.

De zangeres ging niet helemaal gerust de operatiekamer binnen. ‘Zingen is mijn leven, mijn hobby, mijn liefde, mijn vrijheid en mijn baan’, vertelde ze aan muziektijdschrift Rolling Stone. Maar volgens haar arts hoeft ze zich geen zorgen te maken, want haar stem zal snel weer de oude zijn. Laten we dat met z’n allen hopen en voorlopig lekker genieten van haar nieuwe single I’ll Be Waiting!

Geef een reactie

