Nieuw album Mary J. Blige: My Life II

Op vrijdag 18 november verschijnt ‘My Life II…The Journey Continues (Act 1)’, het tiende studioalbum van Mary J. Blige.

De zangeres nam het album, dat werd geproduceerd door onder andere Kanye West, Danja, Stargate, Swizz Beats en The Underdogs, op in Los Angeles en New York.
Ook op ‘My Life II…’ voert de kenmerkende stem van de “Queen of Hip-hop Soul” de boventoon.

“Onze reis samen gaat in dit leven verder”, stelt Mary J. Blige. “Het is een geschenk om me steeds met mijn fans te kunnen identificeren en ze te laten begrijpen wat ik doormaak. Dit album is een afspiegeling van de tijd waarin we leven en de mensen om me heen.” De eerste single van het album is ‘25/8’. En wat een lekker nummer. De strekking van het nummer is eigenlijk dat 24/7 niet genoeg is en dat je van iemand wel 25/8 kan houden. Ik hoop dat de hele cd zo klinkt.

Geef een reactie

