“Free” door Graffiti6

Graffiti6 is een pop duo uit Londen, Engeland. Het nummer “Free” is uitgekomen als EP op 19 oktober, dit nummer staat ook al op de band hun debuut album uit 2010 (Colours). Dit album is in 2010 onder eigen beheer uitgebracht.
In april 2011 heeft band getekend bij Capitol Records en die willen het album Colours opnieuw gaan uitbrengen, deze zou gepland staan voor begin 2012, echter is hier nog geen concreet nieuws over.

Toen ik het nummer voor het eerst hoorde was ik eerst wat skeptisch maar al snel kon ik niet meer stil zitten.

Meer weten over deze aanstormende band? Kijk dan op www.graffiti6.com en geniet hieronder alvast van het nummer “Free”.

The complete track lijst van de EP is als volgt:

1. Free (new single version)
2. Stone In My Heart (Stripped)
3. Annie You Save Me (Stripped)
4. Free (Stripped)
5. Foxes
6. Blue Ridge Mountains (Fleet Foxes cover)
7. Lay Me Down (Stripped)

Geef een reactie

