Weeknummers op Spotify

Vanaf vandaag heb ik iets nieuws op de site. Nadat ik door HuubGoud was gewezen op de handigheid van Spotify (ik had het al tijden op de pc staan maar zag het niet meer als een iTunes) heb ik een playlist aangemaakt van al mijn weeknummers die ik in de loop der tijd op de site heb gehad.

Er zullen er vast een aantal ontbreken, omdat mijn geheugen me soms wat in de steek laat, echter de meeste staan in de lijst. Deze lijst zal alleen maar groter worden en als ik ergens de 50 heb gepasseerd dan zal deze lijst oneindig zijn.

Laat hieronder in de reacties weten wat je van de lijst vindt. Ben heel erg benieuwd naar jullie mening!

Hopen dat Spotify dan nog bestaat. Klik hier voor de volledige lijst!

Geef een reactie

