[Nieuwe CD] Tom Waits Bad As Me

En zo was daar deze week ineens een track van Tom Waits te vinden op iTunes en Spotify. Het blijkt het nieuwe titelnummer te zijn van zijn nog te verschijnen gelijknamige album.

Dit album wat zo rond 24 oktober uit moet gaan komen zal verschijnen als een 13 tellend album en als een deluxe uitvoering met daarop nog 3 extra tracks. Samen met een 40 pagina tellend boek en foto’s (gemaakt door Waits zelf) maakt dit een deluxe versie die bij niemand mag ontbreken.

Update 18/10/2011: Op http://badasme.com/kan je het gehele album beluisteren. Via twitter heb ik wat codes gedeeld zodat ook jij het album voor de release kan horen.  Ik moet eerlijk toegeven dat het niet tegenvalt!

Voor de echte fanaten komt er een vinyl versie uit met daarbij de cd voor in de auto en full-size 12 pagina tellend boekwerk.

Bad As Me Tracklisting

01. Chicago
02. Raised Right Men
03. Talking At The Same Time
04. Get Lost
05. Face To The Highway
06. Pay Me
07. Back In The Crowd
08. Bad As Me
09. Kiss Me
10. Satisfied
11. Last Leaf
12. Hell Broke Luce
13. New Year’s Eve

Geef een reactie

