Yukon Blonde, nieuw album en gratis download

De Canadese indie rockband Yukon Blonde werd uitgeroepen tot een van de “10 Canadian bands destined to break in 2010” door de CBC.

Deze week is hun 2e album getiteld “Fire Water” uitgekomen. Jammer genoeg heb ik nog niks kunnen horen van dit album, simpelweg omdat ik het album niet kan vinden hier in NL.
Blij werd ik dan ook toen ik erachter kwam dat Yukon Blonde, om te helpen bij de lancering van het album, een gratis download weggaven.

De eerste single “Fire” is hieronder te luisteren en te downloaden. Een, in mijn ogen, geweldige track dit je simpelweg niet mag missen.
Om te downloaden klik je op de pijl aan de rechterkant van onderstaande widget.

Geef een reactie

