Mayer Hawthorne – A Long Time (Gratis Download)

 Bij het zoeken op internet naar muziek voor in mijn radioshow kwam ik bij deze artiest uit.
Mayer Hawthorne!

Eerlijk nooit van gehoord en door mijn nieuwsgierigheid wat verder gaan zoeken.

Bij het zoeken kwam ik terecht op zijn eigen website http://mayerhawthorne.com/

Op deze site stond een klein linkje naar een Chromeo Remix.
Chromeo is een elctrofunk duo uit Canada bestaande uit P-Thugg en Dave 1. Hier ga ik eens wat meer van beluisteren de komende tijd.

Het nieuwe album van Hawthorne’s, ‘How Do You Do “is gepland voor een release op 11 oktober 2011.

U kunt “A Long Time” (Chromeo Remix) downloaden direct van de website van Hawthorne. En hieronder is de single alvast te beluisteren.

Geef een reactie

