Julian Perretta Stitch Me Up

Julian Perretta,bij het horen van die naam ging er bij mij nog geen belletje rinkelen. Ondanks dat ik overal hoorde dat de beste man in Frankrijk allang geen onbekende meer is. Zijn eerste schreden op het muziekpad zette hij samen met de leden van de band van Jamiroquai, hij tourde met Mark Ronson, tourde met Beyonce, en verzorgde onlangs het voorprogramma van James Blunt, o.a. in een uitverkochte HMH te Amsterdam

En toch had ik nog steeds geen idee wie het nu was, totdat ik zijn hit “Wonder Why” hoorde, dit was al een gigantische hit in Frankrijk, en ook in Nederland werd deze Alarmschijf wekenlang gedraaid op alle radiostations.

Bij het horen van dat nummer wist ik meteen wie het was. Hij was het die ooit bij Giel vertelde dat het helemaal geen kazoo was aan het begin van het nummer, maar dat het gewoon zijn stem is die door een effect is gehaald.

Het debuutalbum ‘Stitch Me Up’ bevat naast de hit ‘Wonder Why’ nog veel meer pakkende, vrolijke popsongs. Nederland is klaar voor Julian Perretta!
Tracklist:
01. Stitch Me Up
02. Wonder Why
03. Ride My Star
04. Urgently Needed
05. King For A Day
06. 1986
07. Let Me Love You
08. Like I Do
09. Kings & Queen
10. If I Ever Feel Better
11. Say You Don’t Mind

Geef een reactie

