Noel Gallagher’s High Flying Birds

21 augustus zal de eerste single verschijnen van het album van Noel Gallagher.

“The Death Of You And Me” heet de single en komt van het album “Noel Gallagher’s High Flying Birds” dat op 17 oktober uit zal gaan komen.
Mede-geproduceerd door Noel en David Sardy, werd het album opgenomen in Londen en Los Angeles en zal beschikken over tien gloednieuwe Noel Gallagher nummers.

De single zal worden uitgebracht in de volgende formaten:
CD Single / 7 “:
01. The Death Of You And Me
02. The Good Rebel

Digitaal:
01. The Death Of You And Me
02. The Good Rebel
03. The Death Of You And Me (Video)

Preview Single The Death Of You And Me:

3 gedachtes over “Noel Gallagher’s High Flying Birds

  1. Pingback: Noel Gallagher’s High Flying Birds Single « Alles Muziek

  2. Pingback: Noel Gallagher’s concert gratis te volgen via stream « Alles Muziek

  3. Pingback: De geruchten van Pinkpop 2012 « Alles Muziek

Geef een reactie

