Begin post.

De titel zegt eigenlijk al meer dan genoeg. Op deze site zul je alles, maar dan ook echt alles, over muziek gaan vinden. Van mijn radioshows op VechtdalFM tot aan de allernieuwste muziek die er maar te vinden is.

Ook wil ik er een interactieve site van gaan maken dus ik probeer zoveel mogelijk reacties te geven op vragen/antwoorden die er gesteld worden.

Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken waarmee te beginnen allemaal maar dit gaat de komende week grote vormen aannemen.
ik ga zeker proberen om met de grote platenmaatschappijen in Nederland contact te maken en geweldige prijsvragen organiseren.

Hou deze site goed in de gaten de komende tijd.

Alvast bedankt,

Groeten Jeroen.

Geef een reactie

